Like you dare

2009-03-22 @ 17:56:08 Category: Everyday life Comments: 1
Det känns som att jag har sovit alldeles för några timmar den här helgen, inge vidare alls. Så förhoppningsvis blir det en tidig läggdags ikväll, måste sova ut för i morgon är det måndag och skola igen. Fast, vi ska inte vara i skolan. Äsch, berättar mer om det i morgon i stället.

Som sagt så åkte jag till Robin i fredags, och tågresan dit var verkligen inte rolig. Jag hade så fruktansvärt ont i huvudet, det kändes som om någon bankade med en klubbhammare i huvudet på mig. Förjävligt rent ut sagt. Så när vi kom hem till huset gick jag och la mig med två alvedon. En timme och trettio minuter senare vaknade jag av en puss i pannan. Senare blev det middag med familjen och filmtittande i sängen. Somnade relativt tidigt, och på lördagen vaknade jag upp klockan sju. Låg och petade på Robin men han ville inte underhålla mig. Så jag fick gott ligga där och stirra i taket, samt längta efter frukosten.

Senare under dagen åkte vi hem till mig. Lisa hade lokalfest på kvällen så jag och Zara fixade oss här innan vi åkte dit till klockan sex. Där bjöd hon på mat och vi spelade ölspelet med en egengjord kortlek, härligt! Senare började folket rulla in, och kvällen var groteskt rolig. Mycket skratt, dans och överdrivna mängder alkohol. Alltid lika härligt! Vid tolvslaget sjöng vi för Lisa och champangen sprutades ut över alla på dansgolvet. När jag kom hem kröp jag ner under täcket bredvid en sovande pojkvän.

Nu ska jag snart sätta på Bandit och lyssna på Bollnäs-Martin & Anders Fridén. Anders, det är min favorit det. Sångaren från In Flames, grymt.

Kommentarer
Postat av: Christian - Fotoblogg

OJ! det hade jag fan glömt. att vi skulle ut dit och fota! :O

2009-03-22 @ 22:54:53
URL: http://lifeintenpixel.blogg.se/

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback