This ain't a love song, this is a fuck song

2009-03-02 @ 22:16:46 Category: Everyday life Comments: 0
Tänkte skriva ett snabbt inlägg nu innan jag hoppar ner i sängen för ett samtal med Robin, som kommer vara ungefär tills vi inte längre orkar hålla ögonen öppna, som vanligt. Men det är alltid lika trevligt! Den här dagen har blivit en riktigt slöardag, men det behövde jag. Säger jag som precis haft en hel veckas lov. Nej, men som jag skrev i mitt förra inlägg har jag inte sovit en endaste liten blund idag, så jag orkade helt enkelt inte ta mig iväg till gymmet. Jag har legat i soffan ända sen jag kom hem från skolan, och det var hur underbart skönt som helst. Nu på kvällen tittade jag på Charter hjältar, och Bert Karlsson var med. Fyhelvete så jag garva, vilken rolig prick det där! Tårarna spruta åt alla håll, min nya idol, ja tammetusan! Sen får jag inte glömma att 2 and a half men är som på grädden över moset, så jävla bra serie alltså. Lika roligt varje avsnitt!

I morgon ska vi boka P&L biljetter, jag längtar ihjäl mig! Snart har jag dom i min hand, jag har redan börjat räkna ner dagarna. Om jag minns rätt så är det 115 dagar kvar, inte så pjåkigt! Fan så kul det ska bli. Alltså, jag ska få se Mötley Crüe förfan, det är helt jävla galet. Skulle inte förvåna mig om dom ställer in, men NEJ! Så ska jag inte tänka, för det kommer dom inte göra. Jag dör, av längtan. Och lite till.

Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback