That's what you get

2009-03-14 @ 12:36:58 Category: Everyday life Comments: 1

Jag måste säga det att fredagen var riktigt mysig, mer sådana fredagar åt folket. Robin kom vid fem då vi direkt hoppade ner i plurret, för att sedan laga mat tillsammans. Spagetti och köttfärsås, en stark sådan. Gott var det. Resten av kvällen spenderade vi framför tvn till Let's dance. Dock somnade båda två så vi förflyttade oss i stället till sängen. Tror klockan var nio när jag vaknade i morse och då är det alltid lika roligt och dryga med trötta människor. Sen blev det en frukost, och en tripp till systemet, samt vinka hej då till Robin. Saknar dig redan!

Ikväll är det kalas hemma hos Josse och vodkaflaskan är fixad. Redbull&vodka, det låter som godis i mina öron när jag säger det högt. Ögonbrynen är plockade och snart ska jag hoppa in i duschen. Men inte riktigt än, orkar inte. Senare kommer Zara, men det blir nog mycket senare för hon är så seg. Som på nyår, vi bestämde att hon skulle komma hem till mig vid ett, jag tror klockan var fyra när hon kom. Ha ha ha! Men jag älskar henne lika mycket för de!


Kommentarer
Postat av: zaraaa

hahahha naw, älskar dig med :D

2009-03-14 @ 12:44:24
URL: http://zzzzara.blogg.se/

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback