Stay the night

2009-03-12 @ 10:50:45 Category: Everyday life Comments: 1
Min näsa rinner, ögonen sticks och jag har fortfarande ont i huvudet. Suck! Ända sen i morse då jag gick in på toaletten där mamma precis sprutat massor med hårspray och parfym, har jag haft denna snuva. Dessutom verkar det som att mitt huvud tycks vilja behålla den ständiga värken, grymt jobbigt. Sen är det äcklig mat i skolan idag, åh!

Jag måste plugga idag, till matteprovet som jag har i morgon. Kommer gå åt helvete känner jag redan nu, men jag ska hem till Sten idag så han får försöka hjälpa mig. Av vad jag hört så var det ungefär bara 4-5 tal på provet. Men på ett sätt känns det värre än vanligt, för då känns det som att det är typ, 5 svåra tal. När det kunde varit ett prov på 10 tal med 5 lätta och 5 svåra. Känns som att det är svårare att visa sig bra! Ni fattar nog.

Åh vad det kittlas i näsan, kommer nysa snart.

J a g h a r t r å k i g t o c h v i l l f ö r ä n d r a m i n b l o g g m e n j a g v e t e j h u r !

Kommentarer
Postat av: Christian - Fotoblogg

jag fixar din blogg, om du gör hela presentationen till Aspholmen. hihi :) låter bra tycker jag!

2009-03-15 @ 00:49:39
URL: http://lifeintenpixel.blogg.se/

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback