Spit out the poison

2009-03-13 @ 08:44:41 Category: Everyday life Comments: 0
Jag är nervös, så där så det bubblar i magen. Jag vill verkligen lyckas på mitt matteprov, för en gångs skull. Men när jag åkte hem till Sten igår för att få hjälp, hände det inte så mycket. Ingen av oss förstod vad vi höll på med, det var som om det stod på turkiska. I hela fyra timmar satt vi och krånga, försökte lista ut olika tal innan vi såg en skiva som fanns till matteboken jag lånat. I den förklarade dom lite kortfattat hur man skulle göra, och då gick det upp ett litet ljus. Men jag förstår fortfarande inte ens hälften av det jag borde kunna. Önska mig lycka till! Fem minuter kvar.

Idag gick jag upp hela en kvart tidigare än vanligt, och det kändes i kroppen. Men jag slet mig upp, det var som om någon stod bakom min säng och drog mig i ett rep ner i sängen igen. Men jag lyckades komma upp, efter många om och men förstås. In i duschen, och för första gången på något som känns som en evighet sminkade jag mig med mascara och hela kittet. Något jag sällan orkar göra längre.

Idag, är jag inte helt säker på vad som kommer hända. Hoppas att Robin kommer för jag saknar karln. I morgon ska vi i alla fall hem till Josse och fira na, hon har fyllt 17 år. Då blir det partyparty, kul! Nu måste jag gå, MAGONT.

Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback