Smokin' in the boys room

2009-03-09 @ 15:38:22 Category: Everyday life Comments: 1

Nu är jag hemma, eller det har jag varit ett tag nu men ändå. Har precis tittat på en film som Lisa tipsade mig om igår, den var läskig. Den hette Asylum och handlade om en grupp elever på en skola som förut var ett mentalsjukhus, där det utfördes experiment på ungdomar utav en psykiskt sjuk doktor, och nu kom han tillbaka för att fortsätta, typ. Men den var bra i alla fall, men som sagt, läskig. Filmer blir alltid tio gånger värre om man kollar själv, ensam hemma. Då pirrar det i hela magen.

Förutom det, så ville jag bara berätta att jag fryser något så fruktansvärt mycket, gåshud hela tiden. Mina hårstrån står rakt upp, dom blir sylvassa. Sitter i mjukiskläder samt med ett stort duntäcke runt mig men inte fan hjälper det. Nej, jag fryser ändå. Nu skulle Mickes monstertofflor vara till hjälp, så sant som det är sagt. Jag är groteskt sugen på en banan också, som finns ute i köket i en skål på bordet. Men, går jag upp härifrån täcket för att hämta en åt mig, riskerar jag att bli nerkyld till ett isbit. Ja undrar ja om jag vågar riskera det.

HEY!

Kommentarer
Postat av: julle

sv: det e så :( du håller med mig. (cool tjej!)

2009-03-09 @ 18:32:49
URL: http://jonatanjulius.blogg.se/

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback