Piece of your action

2009-03-02 @ 13:24:41 Category: Everyday life Comments: 0
Jag är nog lite lugnare nu, när jag fått mat i magen och samlat ihop ny energi. Men jag måste verkligen erkänna att jag börjar bli skapligt trött på John Bauer, vad ska jag ta mig till. Jag mår inte alls något bra idag, känner mig riktigt hängig. Tog febern i morse och då låg den på 37,8. Men, jag behövde gå till skolan så det var bara att pallra sig upp. Fick inte ens i mig någon frukost, några tuggor på en knäckebrödsmacka räckte. Min kopp te hjälpte mot tröttheten i alla fall. Jag har inte sovit alls i natt, och då menar jag ingenting. Inte ens en enda minut har jag somnat, nej. Jag har legat vaken hela natten. Från att jag gick och la mig runt tolv, tills jag gick upp vid sju. Så himla typiskt. Jag kände på mig att det skulle bli såhär, nu när man har haft lov har jag vänt på dygnet rätt ordentligt. Går och lägger sig sent, sover länge, och fortsättningen följer. Får hoppas på att det går bättre ikväll, håller tummarna.

Jag som vill träna idag, men just nu känns det som att jag behöver en lugn dag i tvsoffan. Dels på grund av att jag är så otroligt trött, men också för att jag lyckats blivit förkyld. Robin har smittat mig under helgen, jag visste på en gång att jag aldrig skulle klara mig. Hoppas bara att halsen inte dras med i det här, det orkar jag inte. Har inte haft ont i halsen på grymt länge, och det är sjukt ovanligt för att vara jag.


Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback