Nights of love

2009-03-01 @ 17:19:21 Category: Everyday life Comments: 2
Vilken helg det har varit, eller fredag rättare sagt. Packade väskan med grejer och tog tåget till Eskilstuna, där Robin hämtade upp mig. Hade nästan ställt in mig på  att vi skulle ta det lugnt, men ack så fel jag hade. Efter öl och vin hemma fick vi skjuts in till bowlinghallen där Mattias och Tom väntade. Vi hade bokat två serier, men när vi hade bowlat klart första omgången bestämde vi oss för att avbryta det hela och fortsätta vägarna mot Nybron. Kvällen var grymt kul, det kan jag inte förneka. Självklart ska det alltid hända något dåligt, vilket slutade med att jag satt vid en vägkant och hyperventilerade. Endel människor borde fan inte få gå lösa! Lås in dom vettja..

På lördagen vaknade jag och Robin upp bakfulla och slitna, precis som det ska vara. Solen lyste varmt så vi gick ut och satte oss ett slag, men annars gjorde vi inte mycket som var vettigt. Vi bastade i för sig, och på kvällen tittade vi på The grudge. Jag somnade till ett program på tv om en isbjörn.

Idag har vi också enbart tagit det lugnt. Men det är det som söndagar är till för. Fick skjuts till tågstationen för att åka hem klockan 15:52. Nu sitter jag här, hungrig och med en ångest att behöva plugga. Jag orkar inte! Men jag måste, kul.

Nej, om man skulle rota igenom kylen lite.

Kommentarer
Postat av: zaraaa

jag älskar dig... du var stark, det är du jämt <3

2009-03-02 @ 17:37:37
URL: http://zzzzara.blogg.se/
Postat av: sandra

& jag älskar dig! du är bäst mitt hjärta <3

2009-03-02 @ 19:18:46
URL: http://ksandra.blogg.se/

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback