My saviour

2009-03-15 @ 20:04:09 Category: Everyday life Comments: 5
Har precis tittat klart på en otroligt läskig skräckfilm, så nu lugnar jag ner mina nerver med en låt från Thåströms nyaste album, kärlek är för dom. Thåström, han ska jag definitivt se på peace and love i sommar. Kan bara föreställa mig hur grymt det kommer bli, hoppas verkligen att han spelar flickan med guldbruna ögon, en utav många favoriter.

Lördagen var helt klart klockren. Vi samlades alla tjejer hemma hos Josefine och åt tacos, det var uppdukat för långbord. Därefter började festen dra igång ordentligt. Ölspel, dans, jag har aldrig, balkongsnack och mycket mer. Full som en kastrull, eller vad säger du Zara? Kvällen får en stark tia! När allt började dö ut och dom flesta drog sig hemåt åt jag, Zara och Josse ännu en portion tacos. Fyllemat är förmodligen den bästa måltiden!

I morse vaknade jag och Zara upp hemma hos mig, bakfulla och trötta. Frukosten fick vi hoppa över, det gick bara inte ner. Vid tolv tog jag med mig mitt duntäcke, en bok, min ipod och en kudde och gick ut på balkongen, jag rörde mig inte ur fläcken förens fyra timmar senare. Solen stod högt på himlen och det var varmt. Jag njöt utav solskenet som värmde ansiktet, äntligen. Nu hoppas jag verkligen att det här håller i sig, länge. För att sedan bytas ut och bli en hejdundrande sommar. Håller tummarna hårt!

Nu måste jag rusa till TVn, det är ju wipe out.


Kommentarer
Postat av: FrULLEbulle

Bah, thåström ;) En hård helg ser jag ;)

2009-03-16 @ 09:51:06
Postat av: karlberrrrrgggg

snyggingar :D

2009-03-18 @ 14:01:43
Postat av: sandra

ohoooo, ska du säga karlberg ;)

2009-03-18 @ 14:56:49
URL: http://ksandra.blogg.se/
Postat av: Lina

Visste du att flickan med guldbruna ögon handlar om mig förresten?

2009-03-19 @ 10:29:35
URL: http://linalilja.blogg.se/
Postat av: Lina

Visste du att flickan med guldbruna ögon handlar om mig?

2009-03-19 @ 10:31:19
URL: http://linalilja.blogg.se/

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback