Kickstart my heart

2009-03-05 @ 15:23:15 Category: Everyday life Comments: 0

Lyckad dag, nej. Började redan i morse med att jag hade ont i magen, men jag tog en ipren och levde vidare. Åkte till skolan, och varje dag av den här veckan har varit lika onödig. Sitter liksom bara där på en stol, helt utan vettiga saker att göra. Skulle lika gärna kunna vara hemma och sova. Åkte hem redan med halv ett bussen, cyklade vidare till gymmet för att springa av mig i tjugo minuter. Körde igenom maskinerna och när jag var klar och skulle till att stretcha kroppen, fick jag panik. Min magont blev bara värre och värre så kom bara halvvägs innan jag var tvungen att rusa upp på toaletten och spy. Helt sjukt, mensvärk. Jippie! Så jag klädde på mig fortare än kvickast och cyklade hem. Var på väg att börja böla flera gånger, för jag var dötrött i benen och det var en helvetes motvind. När jag väl kom hem kastade jag mig på golvet utan att klä av mig ytterkläderna och kramade ihop mig till en boll. Började naturligtvis gråta, pms barn. Sitter med en sån där kudde med massa kulor i, kommer inte på vad den heter just nu, men en sådan där man värmer i micron. Skönt är det i alla fall. Det är just en sån här dag man får äta precis vad man vill i hela världen, och jag vill ha chokad i mängder. Choklad läker smärtan, om jag nu hade någon...... Mamma, var är du när jag behöver dig.


Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback