Helter skelter

2009-03-08 @ 15:58:16 Category: Everyday life Comments: 6
Fyfan vilken helg alltså. Fredagen var nog roligast om något, vilka sjuka människor vi träffa. Jag och Zara hade ingen aning om vad vi skulle göra, men en timme efter Zara slutat på sin praktik satt vi i bilen på väg till Eskilstuna! Vi åkte hem till Micke där det var full rulle, förfest för hela slanten. Det var egentligen meningen att vi skulle följa med alla grabbar till Raw, nått band spelade där. Men jag och Zara dissade gänget och drog till stället till Lotus. Även om det var rätt torrt på folk så hade vi grymt kul. Fulla som as, dansandes runt på golvet. Träffade sjukt roliga typer, både störda och roliga. Men fyfan, inte helt fel. Jag spelade bort en killes 300 kronor på 21, ha ha ha. (Killen är han på bilden längst ner i inlägget)

I skyhöga klackar vinglade vi hem genom natten. Ja, vad som hände när vi kom hem behöver vi inte gå in på, s p y a. Och det är inte jag eller Zara som jag pratar om. Vidrigt men tja, man är inte full förens man spyr. Eller vad är det du brukar säga M? På lördagen vaknade vi upp, bakfulla som svin. Helt skakis, och att gå några hundra meter till en pizzeria var rena rama helvetet. Men gott var det! Mot kvällen kom Robin och hämtade oss, vi skjutsade hem Zara och åkte vidare hem till mig. Blev en lugn kväll, vi tittade på Patrik 1,5!

Kom nyss hem från Eskilstuna, vi åkte på Emils handbollsmatch i morse och såg dom utklassa motståndarlaget. På vägen hem bjöd jag familjen på glass, snäll tjej.

Det har hänt så jävla mycket jag vill skriva om, men det finns nog inge svårare att återberätta något roligt. Zaras dumma kommentarer och pinsamma ögonblick. Fyfan vad jag älskar bruden! Hon drack varmvatten för att hon inte våga spola i vattenkranen för hon trodde hon skulle väcka oss.

- Ja hur gick det på premiären då Pinky?
- Joförfan det gick bra, flöt på fint!

Killen vars pengar jag spelade bort med fyra dynga brudar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahahah pinkys (premiär snack) kommer aldrig glömmas!

2009-03-08 @ 16:29:55
Postat av: Anonym

Rösta på mig som veckans blogg på

www.jjassie.blogg.se kommentera mitt namn (Nathalie). Tack på förhand!:)



www.starcevic.blogg.se :)

2009-03-08 @ 16:38:19
Postat av: julle

sv: hallå lyssna jag tror du gillar :(

2009-03-09 @ 09:05:11
URL: http://jonatanjulius.blogg.se/
Postat av: julle

neeej haha gerej, darin e rock! hhahaha du har ju int ens lyssnat :(

2009-03-09 @ 09:09:52
URL: http://jonatanjulius.blogg.se/
Postat av: Leonora - The Crazy one

Godmorgon :)

allt väl?

2009-03-09 @ 09:15:24
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: julle

omg, du borde utrotas om du säger så :( han är en god man som sjunger asbra till skillnad från skrikande satanister som du lyssnar på! sådeså :(

2009-03-09 @ 15:15:58
URL: http://jonatanjulius.blogg.se/

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback