Hell on high heels

2009-03-04 @ 20:49:14 Category: Everyday life Comments: 0
Jag orkar inte skriva ett nytt inlägg egentligen, men här kommer det ändå. Igår slutade jag tidigt, eller jag gick hem eftersom jag inte hade något att göra. Så jag åkte hem och dog ett tag och tvingade mig senare till gymmet för att köra hårt. Svettigt men kul!

Idag hade vi någon framtidsdag, åkte hem tidigt och cyklade direkt till gymmet. Det var typ två personer där, så jävla skönt. Stod på löpbandet i en timma, höll fan på att dö. Ville lägga mig på golvet och gråta. Det är inte lätt inte, att vara så otränad. Men helvete, bättre ska det bli. Drack en sån hära Chiquita Smoothie idag, smak av jordgubb och banan. Den var ju svingod, perfekt och sådär innan träningen. Nu vet ni, drick på. Sen har jag lånat boken, män som hatar kvinnor. Vill se filmen, men fan, vill läsa boken först. Så nu jävlar!

Jag har precis druckit ett glas vatten och en apelsin, och det var fan det bästa jag gjort idag. Har trånat efter det i flera timmar men inte orkat lyfta på arslet, kraken. Iskallt vatten, mhmm. Mums, graow.

JA JUST. har förfan köpt PEACE&LOVE bilett nu! Hur grymt kan det bli? Sitter och tittar på den kärleksfullt här bredvid skrivbordet på anslagstavlan.

Vill gråta...............................................av lycka!

Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback