Black and white

2009-03-12 @ 15:08:02 Category: Everyday life Comments: 0
Jag och min gode klasskamrat Gunnar (även kallad Christian) var på ett möte idag på Aspholmen fastigheter AB. Vi hade bokat tid med fastighetschefen, så klockan 13.15 skulle vi vara framme. Det pinsamma var, att på promenaden dit glömde vi bort vad han hette. Gunnar gissade på Stig, men sen kom vi på att det började på K. Till slut fick jag en lysande glödlampa över huvudet (ser ni bilden?) och sa att han måste heta Kurt. Gunnar frågade mig om jag var säker och jag sa självklart att jag var det. Så vi gick in i lokalen stormsäkra på att mannen vi skulle ha möte med hette Kurt. Men...... han hette visst Knut. Det var rätt så jättepinsamt, eftersom jag pratat med honom i telefonen två gånger dessutom. Men det var galet kul, och nu två timmar senare sitter vi fortfarande och garvar som dårar.

Mötet gick bra i alla fall och vi har fått en stor uppgift utav företaget som kommer ta tre veckor, spännande.

Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback