10,000 miles away

2009-03-09 @ 09:30:43 Category: Everyday life Comments: 0
Nu är det en ny vecka och jag har samlat nya krafter hela natten. Jag låg inte ens och drog mig när min väckarklocka ringde, utan jag hoppade upp på en gång. Blev skapligt förvånad, detta fenomen har inte inträffat på något som känns som hundra år. Vilken lycka! På tal om väckarklocka så måste jag byta låt som spelas samma jävla morgon, blir förbannad när jag hör den på grund utav att den är så uttjatad. Jag har någon töntig Sony Ericsson melodi som plingar prick klockan sju. Vill ha en fungerande låt, en glad men en lugn låt. Man ska vilja gå upp ur sängen när den spelas. Fast då kanske man borde ha en dålig låt, så att man inte klarar av att ligga kvar. Suck! Det här med väcksignal är svårt ibland alltså.

Sitter i alla fall i skolan och spenderar tid på att göra ingenting. Om jag vore smart så skulle jag plugga lite till det matteprov jag missade innan vi fick lov. Men, har jag orken? Det vet ni nog redan svaret på.

Idag, vad ska jag göra idag. Jag är groteskt sugen på att träna, så det blir nog antagligen vad jag kommer sysselsätta mig med i någon timme. Känner att jag ätit alldeles för mycket skit under helgen, det ska tränas bort! Jag menar, tonvis med alkohol samt chips och bakispizza.

Nej, nu ska jag och mina två kamrater gå in till Rosten, önska oss lycka till!

Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback