Remove my brain

2009-06-10 @ 16:51:47 Category: Everyday life Comments: 0
Ett inlägg kanske?
Okej, jag ska.

I måndags kom Robin, vi kollade på film och somnade tidigt. I alla fall jag, i Robins knä medans han tittade på tv till sent. Han måste haft väldigt roligt, när jag låg snarkandes och krossa hans ben.

Igår åkte vi in till Eskilstuna, jag hade planerat att shoppa något att ha på mig till skolavslutningen. Men inte fan pallade jag med någon färgglad klänning, eller något med töntiga blommor på, nej jag körde på en svart/vit randig klänning från monki. Så det var en av de grejer jag köpte. Fick även med mig hem ett linne, en svart klänning, ett bälte och en bh. Nöjd!

Så, idag hade vi skolavslutning. Började 12:30, slutade 14:00. Så där i mellan fick vi våra betyg och åt jättegod mat plus efterrätt. Självklart uppträdde folk, så fint så!

Ikväll blir det faktiskt ingen fest, nej, jag och Zara ska på bio, baksmällan! Vi tar festen i morgon i stället, när resten av Västerås slutar skolan.

Nu är det också bestämt också, vi ska flytta. Så snart blir det: HEJ DÅ HALLSTA.

Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback