My world of sin

2009-06-11 @ 19:52:37 Category: Everyday life Comments: 1
Blev ingen fest idag, känner inte att det som fanns som förslag var särskilt värt att gå på. Nej, så jag stannar hemma i stället och har en myskväll. Zara kommer förhoppningsvis hit också, kanske med en film i handen. Men i morgon, då blir det förhoppningsvis fest i Västerås, men först ska vi följa med och titta på huset, våran familj kommer flytta in i.

Känns fruktansvärt tungt, men jag har väl inte så många val just nu. Staden känns väl inte allt för lockande, men det löser sig nog. Får våldgästa Robin när han hittar en lägenhet att flytta in i.
Och när man väl hittat ett jobb, och gått ut skolan, vilket bara är ett år kvar till, så tänker jag flytta till mitt eget. Det blir bra, jag försöker i alla fall övertyga mig om det. Men det ska nog lösa sig, jag har ju alltid Zara att bo hos när jag tröttnar. Ha ha ha!

För övrigt så har jag ont i örat, har 4 mm i ena örat nu, aj. Bara 4 mm kvar, smärta. Sen så är jag mätt, åt nyss pannkakor med färska jordgubbar, hur gott som helst!

På måndag och tisdag ska jag jobba, och nu är det bara 13 dagar kvar till P&L, fyfan vad kul det kommer bli.

HEJDÅ!


Kommentarer
Postat av: ARJ

veeeeem fick du låten av !?

2009-06-12 @ 02:20:34

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback