I am the last in line

2009-06-17 @ 13:32:10 Category: Everyday life Comments: 1
Nej men ser man på, en uppdatering, be proud!

Här sitter jag med hårinpackning och med vattendroppar rinnande ner för min rygg. Jag ryser varje gång!
Jag ska nog spela The sims 3 snart, för det är kul, och min gubbe är så jävla het. Men först borde jag förmodligen duscha ur den här skiten, om jag orkar lyfta arslet från stolen.

Idag ska jag hem till Robin, tror jag. Väntar på att han ska ringa mig, men han jobbar, typiskt.
Snart är det midsommar också, men jag bryr mig inte. Midsommar, varför ska det vara så jävla speciellt? Nej, jag tar det som det kommer. Det kommer bli svinkul oavsett, det vet jag.

Och, nu till det bästa - en vecka kvar tills peace&love, helt jävla sinnessjukt! Fan vad kul det kommer bli.
Är så jävla pepp så det finns inte. Kommer bli grymt och träffa allt folk, känns som om alla ska dit. Man kommer stöta på vänner och bekanta hela tiden.

En vecka går fort, framförallt då det är midsommarhelg nu. Så, nu måste jag dra.

Kommentarer
Postat av: zzzzara

jag har en fett tråkig nyhet, ringer dig ikväll!

2009-06-17 @ 15:13:14
URL: http://zzzzara.blogg.se/

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback