We're all in this together

2009-07-03 @ 12:29:43 Category: Everyday life Comments: 0
Nej tyvärr, det blev ingen ny bloggdesign som jag skrev om igår kväll. Jag satt faktiskt och gjorde en header i photoshop, och jag blev riktigt nöjd, men med min normala otur fastnade programmet och jag som inte hade sparat, gick och la mig sur över att allt försvunnit.
Så kan det gå!

Nu har jag i alla fall nyss vaknat, sitter här vid datorn samtidigt som jag lite smått spelar mario cart, det är ju förjävla roligt. Bara man vinner, men det är ju mig vi talar om, så det är väl klart jag vinner. Host*

Ge mig något att äta, jag är hungrig, men inte ett dugg sugen på något som redan finns i kylskåpet. Typiskt!

Idag blir en rolig dag, hoppas jag. Håller tummarna för att vädret inte sviker.

Kyss

Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback