Making love to someone else's dreams

2009-07-16 @ 17:04:52 Category: Everyday life Comments: 0
Nu är jag nyklippt och det ser förjävligt ut. Som alltid när jag nyfriserar mig är jag långt i från nöjd, men det hör till på något vis. Men en sak är säker, jag tänker inte gå tillbaka dit igen, i alla fall inte ha samma frisör. Hon spruta hårspray i ögat på mig, nöp mig med saxen i näsan och var allmänt hårdhänt.
Jag är inte håröm, men det där var fan inte skönt.

För övrigt äter jag Ben & Jerrys, som micke lämnade kvar och aldrig åt upp. Skyll dig själv, här kan man inte lämna kvar något orört. Jag var så sugen, då får man.

Jobbet gick strålande idag, jag var tillbaka jättetidigt och slutade strax före ett. Skönt som fan! Jag följde med hem till Sten, tog en snabbdusch och åt mat. Hittade min Kent tröja där, hade helt glömt bort den, så den fick följa med hem. Den har storleken milda makter, så det är en perfekt jag-orkar-inte-bry-mig tröja.

Let's go!

Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback