Sweet child of mine

2009-07-28 @ 16:25:33 Category: Everyday life Comments: 3
En uppdatering kanske skulle sitta på plats, eller vad tror ni?

Jag har haft fullt upp, särskilt med att vara dryg och dampa med Robin. Men i fredags var det tjejfest för hela slanten hemma hos Z. Vin och dans, skratt och kladd! Vi hann även iväg på en annan fest, men där blev vi inte långvariga eftersom det var segt och vi skulle upp tidigt på lördagen.

Vi vaknade upp bakfulla som svin, men det hindrar väl ingen. Städa upp, duscha, klä på sig och åka till Stockholm. Där mötte jag och Zara resten av gänget, jag tror vi var runt en 12 stycken. Bussresan till Gröna lund var hemsk. Svetten rann från alla och man blev överlycklig för minsta lilla vindpust. Dagen bestod utav karusellåkning, lustiga huset, spökhuset och öl, det viktigaste. Måste bara  påpeka det att Insane, var just Insane. Vi stod i kö i en timme, och jag har aldrig varit så nervös i hela mitt liv. Jag som precis lärt mig åka sådana galenskaper. Den var hemsk och min röst var paj efteråt. Men kul var det, så in i helvetes kul. Dagen slutade med tågresan hem vid 23.20.

Resten av dagarna efter i Lördags har jag tillbringat med Robin. Han fick frukost på sängen i måndags, lyxigt eller vad? Jag är väl en för underbar flickvän!

Nu ska vi åka och fiska. Vi har köpt mask, på burk. Ha ha ha! Roligt! Undra vem det är som gräver fram dom. Dom kanske har en maskplockare anställd på fiskaffären.

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag har nog aldrig sett så via ansikten som på er som åkte insane, hahaha. Fattar inte att ni vågande!

2009-07-29 @ 08:09:09
URL: http://lindaannasofia.blogg.se/
Postat av: sandra

hahaha usch fyfan, förstår inte ens själv att jag vågade :D

2009-07-29 @ 12:04:18
URL: http://ksandra.blogg.se/
Postat av: Anonym

2009-07-29 @ 19:15:18

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback