On the right side of the bed

2009-07-10 @ 11:45:31 Category: Everyday life Comments: 1

Ett inlägg till hinner jag med, så lätt blir ni fan inte av med mig!
Jag har nyss vaknat, eller jag ställde i för sig klockan för att jag inte skulle sova för länge. För idag åker vi!!! Fast det vet säkert dom flesta som läser min blogg, jag har nog skrivit det några gånger för mycket, för att vara på den säkra sidan.

Frukosten ligger i magen, jag har nybortstade tänder och nytvättat ansikte. Jag överväger om jag ska fixa till mig lite, eller bara vara som jag är. Det är regnet som oroar mig. Men jag har kollat in på aftonbladets väderprognoser, och enligt dom ska det lätta och bli sol om någon timme. Håller tummarna för det då!

Vid halv två kommer Linda och hämtar upp mig, då ska vi packa in allt i bilen och åka och handla mat. Gubbarna har beordrat oss att allt skulle vara packat och klart när dom kom hem från jobbet!

Ha en skön helg då!


Kommentarer
Postat av: Michaela

Fungerade det att göra bloggen bredare? :) Ha det grymt kul i helgen förresten!

2009-07-10 @ 16:30:04
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback