Like a fire in your eyes

2009-07-06 @ 14:37:51 Category: Everyday life Comments: 2
Kommer inte riktigt ihåg vad jag skrev i mitt förra inlägg, och jag orkar heller inte kolla, så jag gissar mig fram. Jag tror det var i lördags som jag bloggade sist, och att jag var bakis.
Så i alla fall blev det lokalfest på lördagskvällen, jag hade grymt kul Blev alldeles för mycket alkohol, så söndagen var långt ifrån rolig. Jag var om möjligt ännu mer bakis än någonsin. Att äta frukost blev ett, BIG no. Cola, alvedon och ett stort duntäcke fick bli min räddning.

Redan klockan elva, eftersom jag vaknade typ klockan åtta, kom Sten och hämtade mig. Vi åkte till Tuna Park och jag köpte Present till min älskling som fyller år i morgon. Hela 21 år! Att köpa present är nog bland det svåraste som finns, men jag hoppas det blev bra.
När jag var klar skjutsade Sten hem mig till Robin och jag hann inte ens sätta mig ner förens vi skulle åka igen. Den här gången till Linda och Thörne, men även här åkte vi iväg på en gång, för att köpa mat och hyra film. Blev pizza, idag igen. Usch, tjockisvarning. Men är man bakis, så är man.
Efter maten hoppade vi i plurret, med två surfingbrädor som vi gled runt på. Otroligt skönt! Men jag mådde nästan sämre när vi kom upp igen, stackars huvud. Filmerna vi kollade på hette Fingerprints (som var värdelös) och Sex drive (grymt kul).

När jag och Robin kom hem till honom igen på kvällen hoppade in i duschen. Tyvärr blev det halvt svart för mina ögon och jag var äckligt nära på att svimma. Antar att det var på grund av brist på sömn och mat.
Filmen Wimbeldon gick på tv, därefter somnade vi på två röda.

Nu sitter jag här, väntar på att Robin ska komma hem från Jobbet.

Att jag alltid skriver så jävla mycket, detaljkärring!

Kommentarer
Postat av: zzzzara

dillidillidej.. jag saknar dig, kom hem

2009-07-06 @ 16:40:05
URL: http://zzzzara.blogg.se/
Postat av: sassabrassamandelmassa

dillidillidej,hahahahaha :D miss you tööö

2009-07-07 @ 14:12:33

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback