Kick it

2009-07-07 @ 14:38:39 Category: Everyday life Comments: 0
Måste börja mitt inlägg med att skriva att min älskling fyller 21 år idag, så grattis på födelsedagen Robin!

Jag sitter här och fördriver tiden tills Robin kommer hem, som han gör om ungefär två timmar. Jag vaknade typ för en timme sen, sömntuta där. Borde egentligen börja gå upp lite tidigare, eftersom jag börjar jobba på måndag. Ångest? Ja! 

Men får njuta extra mycket av helgen då jag, Robin, Linda och Rickard ska till Herrfallet, kommer bli otroligt skönt! Fiska, dricka öl och ha det allmänt kul! Låter inte helt fel va?

Föresten är jag typ nervös, för att Robin ska öppna mina presenter jag har köpt. Jag tycker det är jobbigt att vara med på presentöppningar, stämningen liksom. Skulle helst slippa, men vad gör man inte. Blir han inte nöjd, får han spö, that's it!

Ha en bra dag!


Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback