I'm bad

2009-07-09 @ 12:54:56 Category: Everyday life Comments: 0

Jag erkänner, jag tycker det är förargligt att Michael Jackson har dött, men jag håller på att bli tokig. Det har gått ungefär två veckor nu sen beskedet kom, och fortfarande tar han upp hela löpsedeln på dagstidningar som expressen och aftonbladet. Det är ingen tvekan om att han var en av de absolut största popartisen, men det räcker nu. Låt han vila i frid och sluta spela hans låtar 2/3 av dagen. 
Jag har tröttnat, hela världen har fått Michael Jackson feber. 

När jag ändå är i gång och klagar kan jag fortsätta med värdet. Vad är det här? Det här är inga småskurar med gråa moln. Det här är rena rama helvetet. Vad har vi gjort för att förtjäna det här pissvädret? Det är storm! I morse när jag vaknade fick jag för mig att det var översvämning på gatorna och bilarna flöt runt som små gummiankor. Men riktigt så illa är det inte, än..

Jag som hade planerat en tur in till Västerås med Z, känns inte särskilt lockande att ta sig till station nu.


Sliten bild som fan från Peace and Love!

Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback