I know about the truth

2009-07-04 @ 13:28:56 Category: Everyday life Comments: 1
Så här flitigt har jag nog inte uppdaterat på länge, känner mig nästan duktig på något vis. Tänkte att jag skulle berätta lite om gårdagen.

Vi började med förfest hemma hos mig, och med vi menar jag mig själv, Zara, Micke och Linus. Vi hade lika kul som vanligt, inte helt fel. Senare tog vi åttabussen in till Power meet och vi var fruktansvärt taggade. Bussresan dit var ju nästan halva nöjet. Väl där träffade vi upp Madde, så jävla kul att äntligen få träffa henne, hur härligt som helst. Kan inte ens förstå själv att hon varit borta i ett helt år, sjukt.

Ja vad vi gjorde sen är ett mysterium, men vi drack i alla fall upp våra öl, träffade goa människor och hade grymt roligt. Sen kom regnet och där stod vi några stycken med två paraplyn, varav ett var trasigt (mitt). Men inte fan blev kvällen sämre för det. Vi var lika glada ändå, skuttandes omkring i vattenpölar och såg nyduschade ut. Vi tog till och med ett dopp i fontänten, och då blev vi som nyduschade, eftersom det var skum i.

Med genomblöta kläder, väskor och skor tog vi oss till Saffets och åt en hejdundrande kebabtallrik för typ 100 spänn. Vi var som gamar, minst sagt.
Det blev nattbussen hem och väl framme i Hallsta blev allt bara sämre, och sämre. Precis som Zara skrev i sin blogg, jag antar att ni kommer få reda på vad som hände så småningom, om ni nu inte redan vet. Det var i alla fall helt sjukt och vi var i stor chock, har nog aldrig varit så rädd. Hoppas det blir bra! Jag är otroligt glad över att vi fanns där och kunde hjälpa till.

Och ikväll blir det fest igen, ohej! En bakispizza på det här så är jag redo för en ny kväll.

Kysssssssss

Kommentarer
Postat av: zzzzara

hihihihihihihi

2009-07-05 @ 16:10:07
URL: http://zzzzara.blogg.se/

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback