I do it, and i do it good

2009-07-30 @ 14:24:23 Category: Everyday life Comments: 1
Jag har gjort det, Sandra Karlsson har äntligen börjar plocka rent på sitt lilla rum. Det vore faktiskt smart om man verkligen kom in på sitt rum utan att ramla och slå huvudet i en tom spritflaska eller att drunkna i ett hav av använda och oanvända kläder.

Att jag sedan gör det med en vild dans till rockiga låtar med Mötley Crue. En hårig borste i handen som mikrofon, en tio storlekar för stor t-shirt och med ett par sockor på fötterna får allt att bli mycket mer.... galet. Men kul! Jag lever mig in i rollen som rockstjärna. Håret flyger åt alla håll och rösten spricker oavbrutet.

Men vad gör det om hundra år?

Kommentarer
Postat av: Michaela

Sådär brukar jag göra! Det är underbart.. Man känner sig så jävla cool! Tack återigen :)

2009-07-30 @ 15:44:01
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback