Let's talk about poetry

2009-01-29 @ 09:36:58 Category: Everyday life Comments: 2
Jag tror jag somnar, uttråkad till tusen. Sitter i skolan och lyssnar på när Erik pratar om vetenskap, kan det bli värre? Ja, att jag kommer i samma grupp med någon som jag inte vill vara med, skulle vara så himla typiskt.

Jag ångrar mig starkt att jag inte låg kvar hemma hos Lina i sängen, och sov vidare. Jag var så nära, men något drog mig till slut upp mig sisådär i sista sekund. Då var det bara att kasta på sig kläderna, kamma frillan och gå till bussen. När jag sedan kom till skolan för att se att våran lärare Sara var sjuk, önskade jag att man kunde vrida tillbaka tiden. Varför gick jag upp? Vi hade i alla fall en mysig kväll igår, tittade på tv, åt kebabrulle och pratade i massor. När klockan närmade sig tolv låg jag och snarkade bredvid en söt sjukling. Tack för att jag fick komma, det var kanon!

Som tur är slutar vi tidigt idag, tur det, eftersom jag har groteskt ont i huvudet. På bussen så klev det in en människa med alldeles för mycket parfym, helt sjukt. Hon måste ha hällt på sig halva flaskan, usch. Det blir bara värre och värre, jag kan knappt gå förbi en tvålaffär på stan utan att känna mig yrslig. Hallelujah, skulle inte förvåna mig om migränen är på väg.

Nejjjjjj, jag vill ha rast och dö, 40 minuter kvar, nedräkningen börjar nu. 39, 38, 36......

Kommentarer
Postat av: Ellie

HAHA Sandra... du och din fina nedräkning... 39, 38, 36 men får man fråga vart 37 tog vägen? :(

2009-01-29 @ 13:36:40
URL: http://ellinorlindberg.se
Postat av: sandra

den försvann :(

2009-01-29 @ 14:48:20
URL: http://ksandra.blogg.se/

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback