Broken words

2009-01-01 @ 20:05:46 Category: Everyday life Comments: 2
Det var inte många timmar sen jag uppdaterade i bloggen, men jag känner att när jag ändå har så himla tråkigt som jag har det, så kan jag lika gärna skriva ett till. Jag halvligger i stolen och magen tar emot skrivbordskanten, jag är proppmätt. Mamma bjöd på ruskigt god mat nyss, känns rätt underbart att ha en mamma som har jobbat på en restaurang. Jag har även hunnit titta på en film, eller jag rättare sagt så pinade jag mig igenom den. Den var groteskt dålig, och jag hoppas att ingen av er gör samma misstag som jag genom att titta på den. Den hette Shark in Venice, lägg namnet på minnet för som sagt, den var absolut  inget att se. Hade jag inte haft så förbaskat tråkigt hade jag stängt av den redan efter tio minuter, men har man inget annat för sig så. 

Jag ska jobba i morgon, känns tungt. Jag har varken orken eller lusten till att springa trappa upp, trappa ner med flera kilo tunga reklambuntar på min vänsterarm. Samma sak gällande måndag, men sen så.. Sen är det färdigjobbat för det här lovet. Pengarna rullar inte in på kontot förens i januari, och resten i februari. Men jag har planer på att spara det mesta till sommaren, så det kanske inte gör något. Skulle vara så himla skönt att ha lite extra pengar i fickan. Självklart kommer jag även att jobba, men då blir det jag sparat som en liten lyxig bonus.

Nu skriker mamma att vi ska äta efterätt också, dom göder mig till döds här hemma. Men jag klagar inte, så länge vågen inte havererar. Jag borde egentligen ta tag i träningen, men till vilken nytta? Jag kommer alltid av mig till slut, för min kropp vill aldrig som jag vill. Är det inte mina knän som vägrar och gör sådär fruktansvärt ont, så är jag sjuk och ligger hemma med 40 graders feber och känner mig halft döende. Om man hade turen att ha starka knän och högt imunförsvar, men så är inte fallet. Jag får helt enkelt strunta i det, eller pina mig tills jag dör. Svårt val...

Jag saknar dig, och det är jobbigt att vara utan dig.

Kommentarer
Postat av: Maja

haha den filmen sög faktiskt så jävla mycket :D haha.. "hajen" filmerna är ju fasen verkligare :P

2009-01-01 @ 21:35:16
Postat av: sandra

men eller hur :D haha

2009-01-02 @ 15:10:03
URL: http://ksandra.blogg.se/

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback