Cause i kill you for nothing

2009-01-16 @ 10:28:36 Category: Everyday life Comments: 0

Äntligen fredag, och här sitter jag i skolan och fryser i hjäl med min jacka samt halsduk fortfarande på, brrr. Bussresan idag gjorde mig rätt orolig över att vi skulle sitta fast på vägen utan att komma någonstans. Det började med att bussen hackade när den åkte, sen helt plötsligt började den sakta ner, och så rullade vi fram en bra bit. Till slut stod vi helt stilla på en smalväg, och självklart kommer det en stor lastbil och ska komma förbi. Alla pratade i mun på varandra, samtidigt som busschauffören trodde att vi skulle behöva ta dit en extrabuss. Men han gick ut och fixade lite, så efter en minut var bussen igång igen, vilken tur vi hade!

Jag började skriva ungefär runt kvart i nio, men nu är klockan snart halv elva och jag är fortfarande inte klar. Anledningen till det, är att en engelskman kom hit till våran lektion och pratade med oss, typ. Jag hatar engelska, för jag är värdelös på det. Det är verkligen inte min starka sida, men hey, det ordnar sig alltid!

Gud vad jag längtar tills i morgon, då smäller det! Det är dags för min och max 18-årsfest, jag hoppas det blir grymt!


Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback