Trail of broken hearts

2009-01-27 @ 22:06:40 Category: Everyday life Comments: 0
Tillbaka igen, men vad gör man inte för att underhålla sig själv. Jag har precis tittat på en läskig film, ensam, i mörkret. Dom flesta har nog sett den, jag är lite efter för en gångs skull, det är i alla fall Barnhemmet jag menar, eller ska jag kanske säga The Orphanage. Jag har fått höra av många att den ska vara riktigt läskig, men när jag väl velat sett den har jag inte hittat eller helt enkelt inte orkat leta rätt på den. Visst var den läskig, men kanske inte så som jag hade föreställt mig. Men absolut lagom nog för att skrämma mig ur vettet. Satt bitandes på naglarna med uppspärrad blick under hela filmen. Och flera gånger skrek jag till högt och blev så skrämd att jag nästan trillade ur stolen. Efter cirka en och en halv timme, kunde jag äntligen andas ut igen. Den är verkligen värd att titta på, en håret-reser-sig-på-armarna-film, kort och gott!

Nu ska jag bara tvätta ansiktet och borsta tänderna, sen ska jag hoppa i säng. Vi hörs i morgon?

Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback