This is your fate

2009-01-13 @ 09:25:05 Category: Everyday life Comments: 1
Tänkte slänga ihop ett snabbt inlägg innan mattejohan stänger av internet i vårat klassrum. Inte för att jag har något särskilt att skriva om, men ändå. Jag är trött, sådär trött att jag skulle kunna lägga mig på golvet och sova. Mina ögon har svårt att klara av att hålla sig öppna, fyfan vilken lång dag det här kommer bli... Jag är hungrig som ett djur, fryser och allt är allmänt jobbigt. Men nej, nu ska vi hålla humöret uppe, nu ska vi räkna matematik.

Föresten

Jag var inne på Rafael Edholms blogg, och fick se denna bild. JAG SKRATTAR TILL DÖDS!!!!!


Kommentarer
Postat av: Maja

Jag skulle inte vilja äta den i mitten iaf ;)

2009-01-13 @ 13:40:33

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback