Straight to nowhere

2009-01-29 @ 18:20:07 Category: Everyday life Comments: 3

AAJDSGFRKEDHÖASWQHDSÖLJIDUIEHFAJN !!!!!!!1

Först var jag beroende av harpan, sen kom bubble shooter, och därefter kungen, nu är det Mahjong. Såg när Zara satt och spelade och jag var bara tvungen att prova lite jag med. Jag har spelat flera långa gånger nu och jag lyckas aldrig klara det, blir tokig! Det blir "no more moves" hela jävla tiden. Sen nu, när jag verkligen var helt säker på att jag skulle klara det då jag bara hade några få enstaka brickor kvar. Vad tror ni händer då? Jo, det ska jag berätta för er, dom sista två brickorna som är likadana som gör att jag skulle klarat spelat ligger uppepå varandra!!!!!


SKITSPEL

Kommentarer
Postat av: zäta

jag har också börjat med For kids, det blir liksom mer spännande när det är fler "världar" liksom :D

2009-01-29 @ 23:14:47
URL: http://zzzzara.blogg.se/
Postat av: Muss

TÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖNT !!!

2009-01-30 @ 01:36:31
Postat av: sandra

men jag körde jn inte for kids din nörd :D

2009-01-30 @ 08:31:51
URL: http://ksandra.blogg.se/

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback