Someone that youre with

2009-01-22 @ 21:43:52 Category: Everyday life Comments: 0
Jag har nyss kommit hem från några timmar hemma hos Sten, han har hjälpt mig med att plugga matten, jag har prov på tisdag. Eftersom jag ska bort till pappa hela helgen, kommer jag inte ha tid att plugga där, händer alltid massa annat jag vill göra som går före. Kände att jag behövde kolla ingenom det idag, eftersom det känns som det är försent att börja på måndag. I alla fall, gick det inte allt för bra. Tror det tog ungefär två timmar att komma igenom fyra tal, helt sjukt. Jag är kass!

Slutade tidigt idag, kvart i tolv. Det blev lasagne på konserthuset innan jag tog bussen hem, för att sedan cykla vidare mot gymmet. Det gick riktigt bra, tog i mer än vad jag trodde att jag klarade av, och det var så jävla härligt att åka där ifrån glad och nöjd. Dock somnade jag som en stock när jag kom hem för att lägga mig i soffan och titta på tv, tror det tog ungefär en minut innan jag låg och snarka tungt. Några timmar senare lagade jag mat, sen skjutsade mamma hem mig till Sten, och därefter vet ni vad jag har gjort.

Jag borde börja packa min väska inför helgen, det brukar ta ett tag. Kan aldrig välja vad jag ska ha med mig, för ofta brukar impulsgrejer ske när jag minst anar det. Så det gäller att vara på sin vakt! Det jobbigaste kommer nog att bli att släpa med sig väskan på bussen och till skolan i morgon, eftersom jag tar tåget direkt till Eskilstuna när jag slutat.

Vad jag babblar på, om helt ovärdeliga saker. Dags att sätta igång!


Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback