Nobody knows what i believe

2009-01-05 @ 23:56:54 Category: Everyday life Comments: 0

Dagen har gått fruktansvärt långsamt, och stundadels har jag varit riktigt uttråkad. Jag har i alla fall, äntligen, fått prata med Robin, saknad som sjutton då han varit bortrest sen den 25:e december. Det gjorde min dag, min magsjukedag, riktigt bra! Jag har nyss tittat klart på en film med familjen, och det var riktigt trevligt. Skulle dock kunnat somna när som helst om jag bara slutit ögonen, men jag ville hålla mig vaken för att få se slutet. Nu ligger jag i stället i min säng med två täcken omkring mig för att hålla mig varm. Låten Shinedown - 45 spelas om och om igen. Kan verkligen inte sluta lyssna! För er som inte vet så la jag in den i min blogg som ett youtube klipp för några inlägg sen. Ni måste verkligen lyssna, hur mysig som helst nu såhär mot natten innan läggdags.

I morgon ska jag äntligen umgås med Lisa, det var allt för länge sen. Men det har hela tiden kommit saker ivägen och blivit avbokat. Ni fattar, men i morgon så. Ja, om jag bara håller mig frisk nu förstås.

Om någon enstaka minut är klockan över 12, och då är det endast två dagar kvar tills min födelsedag. Förstår ni hur mycket jag längtar? Låt tiden gå fort. Det spelar ingen roll att skolan börjar, för det ska ändå bli skönt att få lite rutiner i vardagen. Jaja, slutsnackat, gå och lägg ner nu!


Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback