Never again

2009-01-24 @ 13:26:25 Category: Everyday life Comments: 0
Släkten kommer hit och firar mig och pappa i kväll. Så nu sitter jag och letar efter ett recept på världens godaste chokladtårta, jag hade tydligen tappat bort lappen där jag skrev ned det förut, så nu sitter och och söker fribrilt på olika slags chokladtårtor. Jag ska hitta den, för den är så himla god! Har laddat upp med grädde och hallon också, det kommer bli grymt.

Igårkväll åkte jag och Micke hem till Linus och tittade på två filmer, Amusement och en till vars namn jag för tillfället glömt bort. Men bra var dom!

Ringde mamma nyss, tydligen hade hon krockat med bilen. Eller, det var så halt så hon hade glidit in i en refug. Hon klarade sig bra, men dessvärre gjorde bilen det inte. Tur nog körde hon inte allt för snabbt, tack och lov.

Jag tror jag hittat receptet nu, här ska det bakas!

Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback