If the guy can't dance, then go, get another one

2009-01-21 @ 09:58:52 Category: Everyday life Comments: 1

Nu har jag en tom skoldator, tom på bilder och musik. Jag blir galen, jag som älskar att ta upp bildmappen och bläddra mig igenom kort från alla mysiga tjejkvällar, galna fester och framförallt från min och Zaras egna Turkietresa som vi gjorde i sommras. Nej, jag hade varit "olydig" och nu har dom formaterat om min dator och tagit bort mina rättigheter. Så nu kan jag definitivt inte installera msn, jag kan inte ens installera scrollern, hur sjukt är inte det på en skala? Nej, det här kommer leda till ett besök hos rektorn, jag har fan inte gjort något fel. Let the fight begin!

Jag sitter i skolan, klassrummet är tomt. Men det är kanske inte så konstigt eftersom vi börjar med idrotten halv 11. Men jag var tvungen att ta niobussen, annars skulle jag komma försent, och det vill jag ju inte? Jag vill ju vara med och se vad hälften av min klass har hittat på för uppvärmning, styrketräning, motionspass och nedvarvning.

Jag ser fram emot fredagen, då ska jag hem till zätis och bli bjuden på middag, det ni! Ska bli riktigt mysigt och dessutom, riktigt gott. Nu kom hon också, när man talar om trollen, inrullades i klassrummet sjungandes på ella ella låten. Det är Zara det, klockren människa! Hon har fått nya briller också, döhet!

Nej, nu ska jag och träningsvärken fortsätta surfa på internet.


Kommentarer
Postat av: zäta

hahaaaaa du är bäst

2009-01-21 @ 10:06:34
URL: http://zzzzara.blogg.se/

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback