If i could turn back time

2009-01-22 @ 09:23:08 Category: Everyday life Comments: 0

Jag har haft världens underbaraste dröm, it was totaly crazy! Jag drömde om mig och Tommy Lee, och det började med att vi pratade på msn (?) samt galet mycket i telefonen. Till slut bestämde vi oss för att träffas, på en känd krog i Stockholm. Jag var betydligt mycket äldre i drömmen än vad jag är nu, om ni förstår. Så, i alla fall. Jag blev helt störtförälskad i honom, och han i mig. Jag var helt överlycklig, i drömmen. När jag vaknde av mig själv vid 06.00 var jag tvungen att skriva upp drömmen i mina anteckningar på mobilen, för att inte glömma den. Rätt patetiskt, men det kändes så jävla verkligt. Men nu när man tänker efter, tycker jag bara mina drömmar är rätt underliga. Men visst, alla har vi väl en förälskelse till en kändis i smyg.

Jag hade riktigt svårt för att komma upp ur sängen i morse, inget ovanligt, men den här gången var det läskigt jobbigt. Det var så himla nära att jag ringde och sjukanmälde mig, helt död både i kropp och huvud. Jag låg och tänkte hela tiden att om jag inte gick upp nu, så skulle jag bli tvungen att stressa ihjäl mig och missa frukosten. Tjugo minuter innan jag skulle åka till bussen kastade jag mig till slut upp ur sängen och sprang i kläderna.

Vi har ingen lärare för tillfället, hon är på en föreläsning. Så jag sitter och gör allt annat jag inte borde göra, typiskt mig!

Jag hade helt glömt bort, tankarna var antaglingen i en annan värld, jag ska ju faktiskt till pappa i helgen. Släkten ska komma och fira mig och pappa, kul. Jag som skulle ha en lugn och mysig helg tillsammans med min glasögonorm. Jag blev verkligen sur när jag kom på det, dumma dumma dumma mig! Men men, nu är det som det är och det är inget jag kan göra åt saken.

Nej, om man skulle ta och sätta igång med arbetet.



Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback