I finally put it all together, but nothing really last forever

2009-01-14 @ 21:15:57 Category: Everyday life Comments: 0

Igår efter skolan åkte jag hem och åt en äggmacka, för en liten stund där på mötte jag upp Zara för att fortsätta mot gymmet, skönt att springa av sig lite. Konditionen är helt värdelös för tillfället, men den ska bli bättre så småningom. Därefter åkte jag hem och lagade min favorit chiligryta, den blir så förbannat god, måste bjuda mina vänner någon gång. Hoppas dom gillar stark mat bara, för den är precis vad den är.
 
Somnade gott mot natten och vaknade alldeles försent, fick stressa ner idrottskläderna i väskan och cykla iväg till bussen i motvinden. Jag ska aldrig sluta uppskatta när det är vindstilla. Jag och Ankan höll i uppvärmningen, vi hade hittat på eget, medans tre andra grupper höll i styrkan, motion och nedvarvning/stretching. Det var rätt kul, och jobbigt var det också. Eftermiddagslektionen var helt okej, vi fick sluta tidigare och jag hann med en timmes tidigare buss. Jag var så himla trött, men så fort jag somnade vaknade jag med ett ryck, så kom aldrig in i den där härliga buss sömnen. Väl hemma tittade jag på One tree hill och senare for jag iväg till gymmet med Björn. Nu har jag precis tittat på Gossip girl, proppmätt efter att ha ätit massor med mat.

Nu ropar mamma, så måste rusa.


Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback