Freaky monday

2009-01-05 @ 13:43:28 Category: Everyday life Comments: 1
Vaknade upp och snoozade lite för länge än vad jag egentligen borde, ville bara ligga kvar en liten stund till och njuta utav värmen. Jag rös genom bara tanken av hur otroligt kallt det skulle vara att kliva ut genom dörren och sätta sig på cykleln till jobbet. Magen gjorde ont, jag hade ont i huvudet och kroppen hängde inte riktigt med. Men jag klev upp ändå, även fast jag var snurrig i kolan. Gick upp och började fixa min frukost, då plötsligt en stark känsla började eka i mitt huvud och min kropp, som sa: spring till toaletten annars kommer en olycka att hända. Och det var precis vad jag gjorde, och inom dom följande minuterna hade jag fått ur mig allt innehåll min kropp bestod utav. Magsjuk, kunde nog inte komma mer opassande. Så jag tog min hink och traskade in med tunga steg i mitt rum, och kröp ner under täcket igen. Höll nästan på att glömma att jag behövde göra en sjukanmälan, tycker nästan synd om posten idag. Dom kommer få mycket att göra, nu när jag inte är där eftersom jag ligger här. Ni fattar! Jag ville ha dom där pengarna, det ville jag verkligen! Men det finns inget jag kan göra åt saken, så himla typiskt. Nu måste jag vila upp mig ordentligt, jag tänker inte spendera de närmaste dagarna i min säng, hör du det!

Kommentarer
Postat av: LISA

plutten<3

2009-01-05 @ 18:04:54

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback