Damn boy

2009-01-29 @ 16:57:18 Category: Everyday life Comments: 1
Jag har precis städat mitt rum och ni som känner mig vet hur otroligt litet det är, men den här gången var det som ett svettigt träningspass. Det tog mig ungefär två timmar innan jag nu slutligen blev klar, helt sjukt. Men nu finns det inte en enda liten dammråtta där inne, det luktar fräscht och det ser äntligen ut som någon verkligen bor där inne. Jag får till och med plats i min säng nu, förut har jag fått gräva mig fram mellan alla grejer som skymde den. Får se hur länge jag lyckas hålla det såhär, hoppas på mer än en dag.

Jag vill shoppa, slösa lite pengar, men nej. Något hindrar mig starkt, and i think you know what. Typiskt. Jag får drömma lite, lite till. Har i alla fall ett presenkort jag inte andvänt ännu, får leva på det helt enkelt. Mina pengar ligger tryggt på mitt konto.

Jaha, nej om man skulle försöka komma iväg till gymmet idag. Men min huvudvärk ger sig inte, irriterande som sjutton. Men jag vill göra av med lite energi, jag måste. Borde nog dra iväg och kolla synen igen, verkat blivit sämre nu på sistonde. Bäst att göra något åt det, innan jag får gå med en lapp över ena ögat igen, inte så frestande kanske. Funkar o för sig bra om man ska på maskerad och vara pirat.

Nej, nu ska jag äta en banan och surfa vidare.

i min familj är vi inte normala

Kommentarer
Postat av: bror

Nej men vi är fan snyggast :D

2009-01-29 @ 22:04:27

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback