Cause you have changed

2009-01-27 @ 14:40:58 Category: Everyday life Comments: 2
Jag hade så rätt, maten idag på konserhuset var verkligen ingen succé. Kycklingklubborna såg ut som något katten släpat med sig in och gömt i garderoben. Jag är fortfarande hungrig, det där med äta knäckebrödsmackor i stället börjar bli en vana. Jag har verkligen blivit enormt kräsen, borde nog skärpa mig. Jag har huvudvärk, det är så opassande det kan bli och jag kan bara säga, typiskt. Nej, förhoppningsvis får vi sluta tidigare från den här lektionen, fotografisk bild. Då ska jag hem, kasta i mig en huvudvärkstablett samt något att äta. Jag vill verkligen träna, det är så himla roligt. Hoppas verkligen att det här håller i sig.

Längtar tills på fredag, då ska jag hjälpa Micke att påbörja sin flytt till en asgrym lägenhet. Den är verkligen rymlig och fräsch! Jag tyckte den var snygg redan innan den skulle rustas om, så det kommer nog bli toppen. Sen på lördag så ska vi till ikea, det är kul om något! Vi ska köra soffan och bord på sena lördagseftermiddagen, så vi får snabba oss. Hoppas vi blir klara så vi hinner med en förfest och utgång mot kvällen.

Jag bara älskar att ha saker att se fram emot!

Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-01-27 @ 15:42:21
Postat av: Bror

Flyyyyyyyytttttttaaaaaaaa :D:

2009-01-27 @ 15:43:08

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback