You’re rip’n up the dance floor honey

2009-02-24 @ 18:30:53 Category: Everyday life Comments: 0
Jag är hungrig, har inte ätit någon lunch än, så får gott vänta på kvällsmaten. Vi får inte glömma att det är fettisdagen idag, det måste firas med en semla. Även om jag redan fått i mig alldeles för många, skäms på mig!

Sitter och lyssnar på Nickelback, och deras nyaste album förvånar mig så fruktansvärt mycket. Jag känner knappt igen dom, deras stil är helt annorlunda. Dom är ju bra nu, helt otroligt, men kul. När jag låg hemma hos Robin i söndags med Bandit på, så spelades Something in your mouth upp, och jag var tvungen att få reda på vilka det var. Förvånansvärt visade det sig att det var just Nickelback, många pluspoäng till dom! Radiohiten Gotta be somebody är ju faktiskt riktigt bra, även om den är totalt sönderspelad. Det här albumet ska dom vara stolta över, dom har fått med sig mig som deras nya fan!

När jag ändå är inne och pratar om musik så måste jag visa er Peace & Love's nya bandsläpp till festivalen, det här bådar gott! The kooks, Raised fist, Dengue fever, Erik Hassle & Abalone dots!

You're so much cooler when you never pull it out
'cause you look so much cuter with something in your mouth

Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback