Your way with words is through silence

2009-02-16 @ 10:43:26 Category: Everyday life Comments: 2

Nu är det måndag igen och endast fyra dagtar kvar tills vi får sportlov, men inte nog med det. I fem veckor därefter har vi praktik, sorgligt nog har jag inte hittat någon stans att  vara på än, börjar bli rätt panikslagen. Tips? Trodde ni det var slut där? Nej, för efter dessa praktikveckor har vi påsklov. Hela sju veckor borta från skolan och plugg! Kan det bli bättre? Förutom sommarlov då.. Föresten, kan ni förstå att det här kommande sommarlovet kommer bli vårat sista, nästa år går ju vi faktiskt ut. Häftigt!

Har precis ätit upp min banan, det var visst fruktdag idag. Lycklig, jag som var utsvulten redan när jag kom till skolan. Det där med att äta fullkornsgröt och sådär har alltid funkat bra för mig. Alltså att det ska hålla en mätt länge och sådär. Men nja, nu för tiden håller det knappt en timme innan magen börjar kurra en helvetes åska igen. Vad ska jag nu börja äta? Kan ju inte gå runt och vara hungrig hela förmiddagen.

Nu är rasten slut och vi börjar igen. Våran grupp ska redovisa efter lunch så förmiddagen går åt till att läsa bloggar och spela spel. Inte särskilt kul, eftersom det känns som det är det enda man gör om dagarna. Långtråkigt!


Kommentarer
Postat av: linne

spela.. trodde du hade lärt dig en läxa

2009-02-16 @ 13:10:43
Postat av: sandra

ops :(

2009-02-16 @ 13:25:25
URL: http://ksandra.blogg.se/

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback