You finally tasted it too

2009-02-09 @ 10:12:39 Category: Everyday life Comments: 0
Måndag idag, så oerhört opassande. Jag har verkligen sovit dåligt inatt, vaknat och somnat om vartannat. Till slut vaknade jag runt tre och då gick det inte att somna om längre. Så jag har i princip legat vaken sen dess, underbart! Jag känner mig som en sliten zombie som traskar runt i en stor mjukiströja och lever i sina egna tankar. Men jag skyller på att det är måndag, förjävliga dag.

Vi har naturkunskap blandat med mediakommunikation, eller något. Jag har precis gjort en illustration av Alexander Fleming. Jag kan inte göra mer än att skratta åt resultatet, ha ha ha. Den blev så jävla ful! Men alla kan inte vara bra på allt och det här var faktiskt min första gång. Funderade på att visa er den här i bloggen, men jag ångrade mig drastiskt när jag insåg att det såg ut som en treåring hade gjort den.

Jag är utsvulten, jag väntar med spänning på att få traska iväg till konserthuset för att få reda på vad det bjuds på idag. Kanske stuvade makaroner, eller någon smarrig köttfärsås. Jag hoppas på det bästa! Magen vill bli mätt idag..



Läste precis Stina Lee's blogg om majskolvar med smält smör och salt. Fan, nu vattnas det i munnen. Satan i gatan vad gott. Jag längtar till sommaren, då får man äta hur många man vill. Grillade och som godast.

Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback