Wrapped in your arms

2009-02-22 @ 20:36:24 Category: Everyday life Comments: 0
Jag har flera gånger den här helgen haft stora funderingar på att lägga ner bloggskrivandet, ta bort hela bloggen. Jag blir så otroligt förbannad när folk inte förstår. Det finns en gräns, och den har fan ni passerat. Jag tycker ni är patetiska, ni har fan ingen rätt att läsa min blogg. Suck!

Jag har i alla fall förutom det haft en riktigt grym helg, som vanligt. Den började i fredags, då som ni vet Robin kom hem till mig. Vi åkte direkt vidare till Ica och handlade mat som vi lagade ihop när vi kom hem igen. Det var helt underbart att sätta sig och äta mat, jag var så groteskt hungrig. Därefter kollade vi på tv och somnade tidigt.

På lördagen låg vi och drog oss i sängen i evigheter, för att sedan gå upp lagom tills mamma och Björn kom hem med färskt bröd. En långdusch på det så var vi redo för en tur på stan. Dock blev det ingen riktig shopping, utan vi hamnade på Tip Top och åt mat! Sen styrde vi kosan hem för att slöa en stund till en film. Sen var det dags, jag började fixa mig och sen skjutsade Robin mig till Mickes lägenhet, där strax även Linus kom. Så vi tre hade riktigt trevligt med massa prat om allt mellan himmel och jord, samtidigt som öl efter öl sköljdes ner i magen. Dock har jag en fruktansvärt liten kissblåsa så jag sprang på toa typ tio gånger under några timmar bara. Senare kom även Jennie, och då blev det ölspel. Runt halv 11 gick vi ut i snöovädret och promenerade ner mot Lokomotivet, där Backyard Babies skulle spela. Det var riktigt häftigt och vi stod längst fram, jag lyckades få med mig hem ett plektrum också, yey! Jag är en riktig tuffing alltså. När det var slut vid halv två följde jag med Linus till nattbussen, sen hämtade Robin mig. Jag var dyngsur och mina fötter var iskalla, så jag kastade mig ner under täcket.

Idag har vi legat och drygat hela dagen, skrattat så jag fått ont i magen. 15:52 gick tåget hem och nu sitter jag här och har precis tittat på Lipstick Jungle. Jag är hungrig så jag ska tassa ut till köket och rota igenom kylskåpet.

Hörs när vi hörs!



Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback