Love will remain

2009-02-12 @ 18:27:37 Category: Everyday life Comments: 2
Okej, nu måste jag få ur mig lite ilska angående det misslyckade frisörbesöket jag gjorde idag. Betalar man 1515 spänn för att vara exakt vill man fan bli nöjd. Jag är långt ifrån nöjd! Men det hade jag nästan förväntat mig, bra inställning i alla fall. Jag har rätt till att vara ledsen då mitt hår har orange slingor, urgulligt. Nu fattas det bara att jag rakar av mig ena sidan av håret som i Robins dröm. Det vore något, då kunde jag i alla fall skylla på att det var meningen att det skulle bli fult. Betala för en ful hårfärg, nejtack. Nu mera är alla frisörer dragna över samma kant, och dom är mina största ovänner. Pust, får väl gå runt i en stor pälsmössa för att täcka det värsta, urgulligt. Jag har lugg nu också, raklugg alltså. Jag ser ut som en liten knubbig skolflicka, nu fattas det bara en rosa barbie väska. Köpte i alla fall med mig silvershampoo hem, kanske hjälper lite. Jag sa, lite.

Jag är trött, kom hem från gymmet för ett tag sen. Det gick svinbra, det kändes som om jag kunde springa i all oändlighet på löpbandet och jag kunde nästan öka i vikt på alla maskiner. Sprang precis iväg mitt i skrivandet av detta inlägg och åt mat, kyckling med pasta.

Nu ska jag nog hoppa in i duschen och tvätta bort min svettlukt. Därefter ska jag dra på mig världens mysigaste morgonrock och bara slöa hela kvällen.


Från sommaren 08, jag och Linnéa, (jag är inte onykter)

Kommentarer
Postat av: Linnéa

åååh, är det poliskvällen?

2009-02-13 @ 00:03:42
URL: http://linneaanderssson.blogspot.com
Postat av: sandra

lätttttttt

2009-02-13 @ 09:17:47
URL: http://ksandra.blogg.se/

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback