What a day

2009-02-11 @ 15:31:56 Category: Everyday life Comments: 0
Oj oj, dålig uppdatering men nu är jag på gång igen. Slutade tidigt från skolan igår och det var så skönt! Det enda vi behövde göra på fotografiska bilden var att gå på en fotoutställning som tog ungefär 10 minuter. Lyckost! Därefter drog jag med mig Ellinor till Magic Lines, köpte och satte i något större töjningsring i örat. Men ännu är det för lite, 6 mm till sen så. 

Jag älskar Lipstick Jungle, klockren serie. Satt hela kvällen igår och tittade avsnitt efter avsnitt. Äntligen har jag kommit i gång med tittandet och nu kan jag knappt slita mig.

När jag började skriva inlägget hade vi precis börjat lektionen. Nu slutar vi om en kvart och jag har inte ens börjat arbeta, sitter på en italiensk chatt och drygar med människor. Kul är det.

Värt inlägg, har skrivtorka.

Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback