The genie's out of the bottle

2009-02-26 @ 14:44:07 Category: Everyday life Comments: 2

Jag kom hem från Zara för ett tag sen, jag och Hanna sov där i natt. Vi hade en lugn kväll och tittade på film, det blev Yesman! Den var helt okej, inte allt för bra men den dög. Antar att dom flesta redan har sett den. Nog om det. Igår på dagen kom Linnéa över till mig. Sen tog jag med mig både henne och min kamera och gick ut och fotade i det fina vädret. Himlen var blå, solen värmde och ja, kanske är våran äntligen på väg? Hon är ju bara för söt och håret, ska vi nog inte ens tala om. Wow, jag vill ha.

Sitter och lyssnar på The Offsprings låt Stuff is messed up, jag tycker fortfarande att den svänger lika mycket sen första gången jag hörde den då när albumet släpptes. I don't know much, I don't know too much but I know this, shit is fucked up. La, la, la la, la!

Föresten så har jag beställt två par skor och en bikini som kommer i början utav mars månad, hoppas dom kommer sitta bra. Nej, nu ska jag göra i ordning en kopp te och titta på Lipstick Jungle!


 



Kommentarer
Postat av: hannis pannis

dom va ju grymt snygga :M

2009-02-26 @ 15:03:37
Postat av: Linnéa

DUUUUU KAN VARA SÖT, bäst

2009-02-27 @ 00:23:26
URL: http://linneaanderssson.blogspot.com

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback