You already know what you are

2009-02-11 @ 22:20:56 Category: Everyday life Comments: 0
Har precis tittat på ännu fler avsnitt av den superheta serien Lipstick Jungle som ingen förhoppningsvis gått miste om. Jag kom i gång sent, men om det nu finns dom som mot all förmodan inte kollat in serien än, är det ett måste. Det vore en skam att missa snyggingen som spelar Kirby Atwood, han är döläcker. Jag lovar!

Från en serie till musik. Ett utav alla mina favoritband har släppt ett nytt album, det är a day to remember jag pratar om. Äntligen, två år sen sist. Sista låten på den nya skivan är en lugn låt som fick förgylla min bussresa hem idag efter skolan. Jag gillar nästan allt med låten, det där lilla ordet nästan jag precis skrev är på grund av sångaren Jeremy McKinnons grötiga röst när han lallar (lalala). Låter som om killen har svalt tungan. Men förutom det, så är den otroligt mysig. Inte nog med det sjunger han den tillsammans med sångaren from Versa Emerge, Sierra Kusterbeck. Många namn idag, men åh vad jag älskar musik.

Slänger in låten jag berättat om nu så flitigt!

A day to remember - If it means a lot to you

Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback