Someone's standing on my chest

2009-02-17 @ 10:39:15 Category: Everyday life Comments: 2
Nu har vi rast, har setat och tragglat med matten i typ, en timme och 30 minuter, inte kul. Kunde typ inget tal, mattejohan fick hjälpa mig med alla. Sen helt plötsligt säger han, men du sitter ju och gör VG-tal. Kul! Jag som egentligen bara ska räkna G-tal, för bättre kan jag inte. T-t-t-typiskt. Något ännu mer typiskt är att matteprovet är flyttat till på  torsdag, och då är jag ledig. Nu blev det lite krångligt här, har ingen lust med att sitta kvar efter skoltid, efter kl 4, och göra ett matteprov!

Vet ni vad? Jag har namnsdag idag, det är faktiskt Sandra. Eller jag tror det i alla fall! Pappa skickade ett sms i morse och grattulerade mig på min namnsdag, så jag litar på honom. Han brukar ha koll på sånt där! Ska locka mamma med att få lite choklad, något måste jag ju få. Hi hi hi

Öh, eh, oh! Jo, så att. Trevlig fortsatt dag då!

Jag ger er arga blicken! 

Kommentarer
Postat av: LISA

grattis på namnsdagen gullefjutt :D

2009-02-17 @ 17:58:47
Postat av: Alice

orka va sötast!

2009-02-21 @ 17:14:43
URL: http://jagecila.blogg.se/

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback